Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

ΑΠΑΡΗΓΟΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΜΥΘΗΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ!....

Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ!

Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου, Ορθόδοξος χριστιανός, στην Κροατία. Ηλικίας μόλις 48 ετών! Είναι και άρρωστος! Έχει κάνει τέσσερα by-pass! Από το ζαχαροδιαβήτη του 'εκοψαν το πόδι. Ζεί μέ μόνη παρηγοριά την Μητέρα του ηλικίας 81 ετών. Την κατάστασή του περιγράφει ο ίδιος στο γράμμα του. Αυτό το γράμμα, που σας παραθέτω σε μετάφραση και στο πρωτότυπο, στην αγγλική. Είναι παήό τό γράμμα. ακλλά πάντοτε επίκαιρο. Λόγω της καταστάσεως της υγείας του παίρνει σύνταξη δηλ. το αστρονομικό ποσό των .........156 ευρώ μηνιαίως!Είναι φίλος μου. Έχει επισκεφθή την Ελλάδα και την Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας στα Καλάβρυτα. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος!Η κατάστασή του είναι μια απαραμύθητη δυστυχία. Παρακαλώ να διδαχθούμε πόση δυστυχία υπάρχει ολόγυρά μας, να ευχαριστήσουμε το Θεό για τα αγαθά Του, πρό πάντων για το αγαθό της υγείας και να προσευχηθούμε για τον Κροάτη αδελφό μας Ζelico.
+ O ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝΚΙΑ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2008
Ο μετρηής μας δείχνει 50.700 επισκέψεις

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Καθηγητής Z.....J....................
10090 Zagreb Κροατία
Zagreb, 7 Απριλίου 2008

Σεβασμιώτατε, αγαπητέ Μητροπολίτη Αμβρόσιε, αγαπητέ μου και αξέχαστε φίλε,
Δεν έχεις λάβει γράμμα μου εδώ και καιρό. Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος από το τελευταίο γράμμα μου, αλλά δεν σε έχω ξεχάσει. Αντιθέτως, σε ενθυμούμαι, την καλοσύνη και τη φιλία σου πολύ συχνά. Προσεύχομαι για εσένα, τόσο για την υγεία σου και για την επιτυχία σου, όσο και για την ευλογία του Κυρίου σε κάθε δύσκολο και σοβαρό σου πόνημα. Με αυτόν τον τρόπο είμαστε πάντα ενωμένοι. Η προσευχή και η αγάπη δεν γνωρίζουν όρια.Δεν έχεις λάβει γράμμα μου για δυο λόγους.Πρωτίστως, δεν ήθελα να σε ανησυχήσω με τα προβλήματα υγείας μου. Δεν είμαι καλά. Παρέμεινα ζωντανός έπειτα από την επίπονη συγκοπή καρδιάς που έπαθα και τις επεμβάσεις που χρειάστηκε να υποστώ (τέσσερα by-pass). Όμως μετά την επέμβαση στην καρδιά, άρχισαν να παρουσιάζονται άλλα προβλήματα υγείας. Έπαθα διαβήτη κι άρχισε να συσσωρεύεται νερό στο σώμα μου. Όλα μου τα πλευρά έχουν κατ’ανάγκην κοπεί κατά τη διάρκεια της επέμβασης και το δεξί μου πόδι έχει κοπεί επίσης. Αρκετά συχνά πονάω πολύ. Ακολούθησε στη συνέχεια το πρόβλημα της ομιλίας μου. Μιλάω με μεγάλη δυσκολία, και συχνά δεν μπορώ να προφέρω μια ολόκληρη πρόταση. Δεν είναι ότι ξεχνάω το τι έχω στο μυαλό μου, αλλά απλά δεν έχω τη δύναμη να προφέρω όλη την πρόταση. Επίσης δυσκολεύομαι πολύ να αναπνεύσω. Πνίγομαι στο στήθος μου, μερικές φορές τόσο πολύ που προσπαθώ να αρπάξω λίγο αέρα με τα χέρια μου. Με κάποιο τρόπο όμως, όλα τα αντέχω και ο Ύψιστος είναι πολύ καλός μαζί μου κι ας μην το αξίζω. Η όλη αυτή κατάσταση όμως δεν είναι κάτι που συνέβει και μετά πάει πέρασε. Υποφέρω συνεχώς, και η αδυναμία μου αποτελεί πια μόνιμη κατάσταση. Μερικές φορές είμαι καλά για μια εβδομάδα σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Και μετά ξαφνικά η κατάσταση της υγείας μου χειροτερεύει και είμαι πολύ αδύναμος για μερικές εβδομάδες. Εν συντομία έτσι περνώ τη ζωή μου. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο για έναν άντρα 48 χρόνων όπως εγώ, αλλά τι να κάνει κανείς;Δεύτερον, δεν ήθελα να σε ενοχλήσω γράφοντάς σου διότι απλά ντρεπόμουν. Εσύ πάντα με υποστηρίζεις, ηθικά, με την προσευχή σου, αλλά και οικονομικά. Νιώθω πολύ άσχημα όταν χρειάζεται να ζητώ βοήθεια. Γνωρίζω πως μπορώ πάντα να επικοινωνώ μαζί σου και να ζητώ τη βοήθειά σου, όπως ξέρω επίσης πως πολλά χέρια απλώνονται προς εσένα καθημερινά και πολλά μάτια σε κοιτούν παρακλητικά. Αυτός είναι και ο δεύτερος λόγος για τον οποίο δεν σου είχα γράψει για τόσο καιρό.Η κατάστασή μου επιβάλλει μια συνεχή φαρμακευτική αγωγή της οποίας τα έξοδα φτάνουν περίπου τα 220 ευρώ το μήνα. Η σύνταξη που παίρνω είναι 156 ευρώ το μήνα. Είναι προφανές πως δεν παίρνω αρκετά χρήματα ούτε για να αγοράσω τα φάρμακά μου. Πώς λοιπόν να κρατηθώ στη ζωή; Με ποια μέσα; Εκτός αυτού πρέπει να αναφέρω σε αυτό το σημείο πως η μητέρα μου που είναι 81 χρονών ζει μαζί μου. Πιστεύω πως έχεις τώρα μια ξεκάθαρη εικόνα του πώς ζούμε.Πρέπει να αγοράσω τα φάρμακά μου. Κάθε μήνα αγοράζω λίγη ζωή ακόμα. Ζητώ τη βοήθειά σου φίλε μου. Να αναφέρω εδώ ακόμα, πως πέρυσι χρειάστηκε να δανειστώ κάποια χρήματα κι έτσι τώρα έχω ένα χρέος 500 ευρώ.Σου ζητώ, εάν μπορείς, να με βοηθήσεις να ξεπληρώσω το χρέος μου και να συνεχίσω να ζω. Παρόλο που είναι πολύ δύσκολο να αποκαλέσει κανείς τη ζωή που ζω αληθινή ζωή. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων με όλη μου την καρδιά!Σε παρακαλώ να με θυμάσαι στις προσευχές σου. Το Πάσχα θα έρθει πάλι σύντομα. Σου εύχομαι ειλικρινώς Καλό Πάσχα, και μέσα από την καρδιά μου ειρήνη, χαρά, καλοσύνη και την ευλογία του Κυρίου!Ειλικρινά δικός σου, με πολύ αγάπη
Καθηγητής Z. J.
Σημ. Αποσιωπώ το όνομα και την διεύθυνση του κ. Καθηγητού, διότι πρόθεσίς μου δεν είναι να διαπομπεύσω ένα ταλαίπωρο εργάτη του πνεύματος και της επιστήμης. Του αξίζει ο σεβασμός μας. Η διεύθυνσή του είναι στη διάθεσή σας. Ζητήστε την στο e-mail: mkka@otenet.gr.
ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ.
PROFESSOR Z.J. ................
10090 ZAGREB-CROATIA
Zagreb, April 07, 2008
Your Eminence, dear Metropolitan Ambrosios. my very dear and unforgotten friend,
Ι haven't written to you for a long time. A whole year has passed by since my last letter to you. but I haven't forgotten you. On the contrary. I remember you. your goodness and friendship very often. I pray for you personally, for your health and for your success and God's blessings in al! of your difficult and responsible tasks. In this way we are always connected. Prayer and love don't know of neither recognize any limits.I haven't written to you for two reasons.First of all 1 didn't want ίο burden you with my "healt bulletin". Ι am not well. After the painful heartfailure and even more painful heart surgery (four by-passes). I stayed alive. Some other health problems have begun after the heart surgery - I got diabetes and water started to accumulate in my body. All of my ribs have been sawn up during the surgery and my right leg has been cut out. Quite often I feel very strong pain, fhcre came the problem with my talking as well. I speak with great difficulties, and often cannot pronounce the whole sentence. I don't forget what I have on my mind, but I simply don't have the strength to pronounce the whole sentence. I have great difficulties with mv breathing. I'm suffocating in my chest, sometimes so strongly that 1 try to grab the air with my hands. But somehow I endure it all and dear God is still much better towards me than I deserve. This is not something that happened and passed by. This suffering is continuous, as well as my weakness. Sometimes Cm well for one week as if nothing has happened. And then suddenly mv health gels worse and I am very weak for a few weeks. Shortly this is how I spend my life. It's not much for a life of a 48 year old man as me. Bu. how can I help myself?Second - I didn't want to bother you by writing to you because I was simply ashamed. You always support me. moraly, by prayer and finances. I feel miserably when i have to ask for help. I know that I am always contact you and ask for your help, but I also know that many hands are stretched towards you and many eyes are fixed on you. This was the second reason why I haven't written to you for a long time. Ιmportant to me, I haven't to buy every month the medicament, that I need. This costs about 220 Euros every month. My retirement pay check is 156 Euros per month. So I don't get enough money even for my medicine. So how should I sustain my life? By which means? Besides this, my 81 year old mother lives with me. I think you got a clear picture of how we live. I have to buy my medicine. I buy life for myself each month. My friend help me. but I still hat to borrow some money last year. So have a debt of 500 Euros. If you can, I ask you to help me to pay this debt off and keep on living. Although, it's difficult to call the life I live a real life. Thank you in advance from all of my heart! I need your help in prayers as well - please, do not forgct me! Faster will soon come. I sincerely wish you a happy Easter, the holiday above all others, and I wish you peace, joy. goodness and blessings!Sincerely yours, with much love.
Yours
Υπογραφή
PROFESSOR Z. J.
-------------------------------------------------------------------------------
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Εν Αιγίω τη 10 Ιουλίου 2008

Professor
Mr. Z..... J.......................
10090 ZAGREB-CROATIA
Ἐλλογιμώτατε καί ἀγαπητέ μοι κ. Καθηγητά,
Ἐγκαίρως ἔλαβον τήν ἀπό 7ης Ἀπριλίου 2008 καί ἀπό 11.06.2008 ἐπαναληφθεῖσαν ἀγαπητήν ἐπιστολήν Σας, τό περιεχόμενον τῆς ὁποίας ἐξόχως μέ συνεκίνησε. Δέν ἀπήντησα ἀμέσως, διότι η περιοχή μας εδοκιμάση ἀπό ἐκτεταμένης ἐντάσεως καί ἐκτάσεως πυρκαϊάν καί ἀπό σεισμικάς δονήσεις, αἵτινες μεγάλας ἐπέφερον καταστροφάς. Εἰς τά δεινά ταῦτα ἄς προστεθῆ καί μία περιωρισμένης χρονικῆς διαρκείας ἀσθένεια δική μου, ἥτις μέ ἠνάγκασε νά ἀπέχω τῶν καθηκόντων μου ἐπί 10ήμερον περίπου.Ἤδη εὑρίσκω τον χρόνον νά ἐπικοινωνήσω μαζί σας διά τῆς παρούσης ἐπιστολῆς. Τό πάσης φύσεως κακόν, τό ὁποῖον συμβαίνει εἰς τήν ζωήν μας, προέρχεται ἐκ τῆς ἐπηρείας τοῦ Διαβόλου καί μόνον. Διότι ἐκ τοῦ φιλανθρώπου Θεοῦ μόνον ἀγαθά καί μόνον εὐεργεσίαι προέρχονται. Ἕνας ἐκ τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας ἔχει γράψει μίαν πραγματείαν μέ θέμα: «ὅτι οὐκ ἔστιν αἴτιος τῶν κακῶν ὁ Θεός». Ὁ Κύριος λοιπόν παραχωρεῖ τήν ἄδειαν εἰς τόν άντίδικον ἡμῶν Διάβολον νά πειράζῃ τούς δούλους Του, μάλιστα δέ τούς ἐκλεκτούς. Εἰς τήν διήγησιν τοῦ Ἰώβ φαίνεται καθαρά ἡ βλαπτική δρᾶσις τοῦ μισοκάλου Δαίμονος. Φαίνεται λοιπόν, ὅτι καί Ὑμεῖς εὑρέθητε εἰς τό στόχαστρον τοῦ Διαβόλου καί οὔτως εἰσήλθετε εἰς περίοδον μεγάλης δοκιμασίας. Φάρμακον ἐν προκειμένῳ εἶναι ἠ ἐν ταπεινώσει ψυχῆς ὑποταγή εἰς τό θέλημα τοῦ Κυρίου μας καί ἡ ἐν Χριστῷ ὑπομονή. Νά μή λησμονοῦμεν ὅτι «οὐκ ἄξια τά παθήματα τοῦ νῦν καιροῦ πρός τήν μέλλουσαν δόξαν άποκαλυφθῆναι εἰς ἡμᾶς» (Ρωμ. η. 18,) . Ἐπίσης: «καυχόμεθα ἐν ταῖς θλίψεσιν, εἰδότες ὅτι ἡ θλῖψις ὑπομονήν κατεργάζεται, ἡ δέ ὑπομονή δοκιμήν, ἡ δέ δοκιμή ἐλπίδα, ἡ δέ ἐλπίς οὐκ καταισχύνει» ( Ρωμ. ε΄, 3-4). Θά παραμείνωμεν λοιπόν ἐν κοινωνίᾳ προσευχῆς. Ὁλοψύχως εὔχομαι πρός τόν Κύριον νά Σᾶς καταστήσῃ ὑπέρτερον τῶν δοκιμασιῶν, γενναῖον ἀθλητήν τοῦ Χριστοῦ μας.
Πρός μικράν παραμυθίαν Ὑμῶν ἀποστέλλομεν διά τραπεζικῆς ἐπιταγῆς τῆς Ἐθνικῆς Τραπέζης τῆς Ἑλλάδος τό ποσόν τῶν χ.. € ἐκ τοῦ προσωπικοῦ μου, περιωρισμένης ἄλλωστε δυνατότητος, βαλαντίου καί παρακαλῶ νά μᾶς ἐπιβεβαιώσετε τήν λῆψιν τῆς ἐπιταγῆς. Τάς εὐχάς μου εἰς τήν σεβαστήν Μητέρα Σας.
Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ
Υμέτερος ευχέτης πρός τον Κύριον
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

--------------------------------------------------------
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Έχει αλλάξει ο τρόπος της επικοινωνίας μας. Από καιρού εις καιρόν θα υπάρχουν μερικές αναρτήσεις, κυρίως ενημερωτικού χαρακτήρος, αλλά δεν θα υπάρχει η δυνατότης αναγραφής και αναρτήσεως σχολίων. Τα σχόλια δεν επιτρέπονται, επειδή στα Καλάβρυτα ευρισκόμενος ούτε τον χρόνο έχω ούτε και τις τεχνικές προϋποθέσεις για να παρακολουθώ τό Blog και τα σχόλια. Με τη βοήθεια του Θεού θα επανέλθουμε την 10ην Οτωβρίου.
Ευχαριστώ για την ε μέρους σας κατανόηση.
+ Ο Κ & Αι. Α

Δεν υπάρχουν σχόλια: